هتل های لوکس آنتالیا

آمار مطالب

کل مطالب : 616
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 1053
بازدید سال : 3126
بازدید کلی : 120023

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان turekish و آدرس kishturr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : niknam
تاریخ : سه شنبه 7 دی 1395
نظرات

هتل نشیرا آنتالیا

 هتل نشیرا آنتالیا در منطقه تیترینگول آنتالیا قرار دارد.این هتل 4 ستارزه لوکس در سال 2013 بازسازی شده است و از هتل های ساحلی آنتالیا محسوب می شود. این هتل مرکز شهر ماناوقات 5 کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فاصله فرودگاه آنتالیا تا این هتل 70 کیلومتر می باشد.سرویس دهی این هتل زیبا بصورت UALL می باشد.

اتاق های این هتل دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باشد و دارای خدماتی تهویه کننده هوا ، تلویزیون LED و مینی بار می باشد و برخی از اتاق ها رو به استخر می باشد.

امکانات هتل نشیرا آنتالیا :

10  استخر روباز و سرپوشیده و 4 پارک آبی همراه با 27 سرسره آبی ، مرکز اسپا ،ماساژ ،رستوران با انواع غذاهای بین المللی، سونا و  4 جکوزی، سالن بدنسازی، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، صندوق امانات ، رستوران فضای باز ،اجاره دوچرخه ، سالن بازی کودکان ، تنیس ، بیلیارد و ... اماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشد.

هتل نشیرا آنتالیا  به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور آنتالیا  پذیرایی می نماید.

 

 

 

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا

هتل کاپلان پارادایس آنتاليا 4 ستاره در شهر ساحلی تکیروا در کنار کوهستان تاهتالی آنتالیا قرار دارد.این هتل بافرودگاه 52 کیلومتر و 5 کیلومتر از سه جزیره منطقه دیوینگ قرار گرفته است.این هتل دارای پذیرش 24 ساعته . امکانات ویژه معلولین و پارکینگ می باشد. اتاقها دارای چیدمان شیم و منحصر به فرد می باشد تمامی اتاق هادارای امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا و تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و یک بالکن اختصاصی می باشند.

امکانات هتل کاپلان پارادایس آنتاليا:

استخر سر پوشیده و دو استخر سرباز،سرسره آبی،کلاب کودکان،صبحانه رایگان، کافی شاپ، اسنک بار، بار ساحلی،استخر کودکان، تنیس، باشگاه ورزشی، چتر های آفتاب گیر ساحلی، اسپا، ایروبیک، کرایه دوچرخه، سونا، سرسره های آبی، زمین بازی، سالن بیلیارد،سالن کنفرانس، رختشورخانه، باغ، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس دهی اتاق ها و.. از خدمات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

 

 

هتل 4 ستاره له شاتو پرستیژ آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در مجموع 400 اتاق و سویی دارد. هتل در فاصله 45 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. آنتالیا در 30 کیلومتری هتل واقع شده است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد.

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل له شاتو پرستیژ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن،مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، بالکن، یخچال بار، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری اطفال و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_3.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_4.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا_5.jpg

 

_له_شاتو_پرستیژ_آنتالیا.jpg

 

هتل سندر آنتالیا

 هتل سندر 5 ستاره در آنتالیا بنا شده است. این هتل زیبا در کناره دریای مدیترانه قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی از هتل تنها 80 متر تا ایستگاه اتوبوس، تا فرودگاه یازده كیلومتر و تا دروازه ی هادریان ۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را سپری می کنند.

امکانات اتاقها:

هتل سندر از ۱۵۶ اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها رنگ آمیزی آن شاد هستد و مطابق با سلیقه مسافران است .تمامی اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مناسب، تلویزیون ،بالکن اختصاصی رو به طبیعت، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته و... می باشد. این هتل ۵ ستاره بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور آنتالیا می باشند .

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا و حمام ترکی ، نگهداری کودکان،صرافی،مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و زمین بازی ویژه کودکان و.... مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوشی داشته باشند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا 5 ستاره یکی از هتل های ساحلی منطقه بلک شهر آنتالیا است.این هتل زیبا در نزدیکی دریای مدیترانه و منطق خوش آب و هوا بلک قرار دارد.این هتل شیک در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع قرار دارد.هتل کریستال تا مرکز شهر آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۴۰ کیلومتر فاصله  دارد.این هتل 5 ستاره دارای کناره اختصاصی می باشد و گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل 372 اتاق دارای که دکوراسیون و چیدمان آن خاص و منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای  بالکن اختصاصی می باشد.اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون،تهویه مطبوع،مینی بار، روم سرویس و ...از جمله خدماتی است که به گردشگران تور آنتالیا ارائه می کند.

امکانات هتل کریستال فامیلی ریزورت آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ،حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، مینی گلف ،  میز پینگ پنگ ، میز بیلیارد ، کلاب و پارک کودکان، اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ، رستوران هایی باشکوه ، سالن زیبایی ، کافی شاپ ، بار و … می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از نرخ ویژه با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



تعداد بازدید از این مطلب: 95
موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود